loading...
شکرستون
ایمان و مجید بازدید : 5 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

خارجیا با مخفف کردن Short message service به sms

 

خواستن به دنیا بگن که خیلی مخن،

 

ولی ما با مخفف کردن sms به s جای بحث نذاشتیم براشون…

.

.

.

 

  

اولين حس مادرم به من تهوع بود….

از بقيه هيچ انتظاري ندارم … !!!

 .

 . 

 

روباهه اومد پای درخت گفت : سلام زاغی …

زاغی با دستش پنیرو چسبید و گفت : من عمرا به تو پنیر نمیدم !!

روباه گفت : یه عمره همتون اسیر شورای تالیف کتب درسی هستین ،

 

 وگرنه تا حالا کدوم خری دیده روباه پنیر بخوره !؟؟؟

 .

 .

 .

 . 

  

این خانم‌های که میگن ما هرگز ازدواج نمی‌کنیم

 

همون‌هایی‌ بودن که سر سفره شام قهر میکردن ،

 

 ۲۰ دقیقه بعدش تو آشپز خون ۲ برابر میخوردن .

 .

 .

 . 

 

پیدا کردن یک پسر وفادار ،

 

 از پیدا کردن یک مارمولک پرنده ی سخن گوی سرخابی تو اقیانوس آرام سخت تره  !!

 .

 . 

 .

روایت داریم تو بهشت قبض تلفن به جای اینکه بیاد،

 

میره !

 .

 .

 . 

 .

 

خدايا اين همه چاله انداختي توي زندگي ما

خب يه دونشو مينداختي رو لوپمون…

 .

 . 

دخترعمم 8 سالشه نوشته :کسی فرکانس جدید نشنال جئوگرافیک نداره؟

من تا 15سالگی جلو پنکه صدای اورانگوتان درمیاوردم اطرافیانم تشویقم میکردن…

 .

 .

 . 

 .

 یـــــه سوالیـــه مــدت هاســـت ذهنــــمو مشــغول کرده …

من میخوام ببینم اونی که داشت زبان فارسی رو اختراع میکرد

اون روز اول …

چی شد که تصمیم گرفت قورباغه ق اولش«ق» باشه غ دومش«غ» ؟

 .

 .

 . 

دلیل اینکه تــُــــپــــــُـــلــَــم اینه که این همه

شعور و شخصیت در یک بدن لاغر جا نمیشه. . .

 .

 .

 . 

 .

دختره نوشته: دلم خیلی گرفته..!!!

بعد پسره اومده براش نوشته: چرا عزیزم؟؟؟ تو به این خوشگلی , هیکلت به این خوبی …

 

 چرا دلت باید گرفته باشه آخـــه؟؟؟؟!!!!

( من هرچقد فک کردم دچار چالش فلسفی شدم اما آخرش نفهمیدم اینا الان چه ربطی داشت؟)

 .

 . 

 .

اون دزدي كه تو ماشين لباسشويي قايم ميشه و هر دفعه يه لنگه از جوراباي منو ميدزده ،

بدونه واگذارش كردم به خدا….

 .

 .

 . 

 .

 میگن تو روز قیامت گوگل به حرف میاد؛

همه جست و جوها و عکسایی که سرچ کردی رو لو میده…

 

در جـــــــــریان باشید

 .

 .

 . 

 .

پسر داییم تو کنکور ۱۰۰تا مونده به آخر شده

 

بعد داییم شیرینی پخش کرده

 

به داییم میگم چرا خوشحالی حالا؟

 

گف آخه فک نمیکردم ۱۰۰نفر از این خنگ تر باشن !

 .

 .

 . 

اساسا اگه اونی که از روبرو میاد آشنا باشه و مشغول ور رفتن با موبایلش ،

 

 ینی قبل اینکه تو ببینیش دیدتت ، و ای&#

 .

 .

 .

 هنوزم که هنوزه ، هستند کسایی که وقتی میخوای بری بیرون

میـپـرسن: ” کجا !؟“

و بلافاصله بعد از شنیدن جواب ” میــــرم بیرون“

از جانب شما قانع شده و به آرامش خاصی میرسند!

.

.

.

.

خیلی دوست دارم یکی بهم بگه “قدر این روزاتونو بدونید”

بعد بزنم پس گردنش و بگم دقیقا کدوم روزا؟

نشون بده با دست!

.

.

.

.

فامیلمون یهاس.ام.اسفلسفی فرستاده بود؛

نمیدونم چی شدreplay رو اشتباهی زدم اس.ام.اس خالی براش سند شد.

جواب داد: دنیایی از حرفهای نگفته … مرسی!

ینی یه آدم سالم دور و برمون نیست به خدا

.

.

.

.

.

خدایا

آخرش نفهمیدم اینجایی که هستم ، تقدیر من است

یاتقصیر من !؟

.

.

.

.

.

.

امروز تو ۳۰ دقیقه ای که یارو نشسته بغل دستم

کف دستش میخاره میگه پول داره میاد…

گوشش میخاره میگه دارن پشتم حرف میزنن…

کفه پاش میخاره میگه پول داره میره…

اصلا ۱%به ذهنش نمیرسه که حموم بره شاید درست شه….

.

.

.

.

.

.

دانشجوی ارشد دانشگاه تهران تو پایان‌نامش

به عنوان منبع نوشته گوگل دات کام!

.

.

.

.

.

.

- بریم بیرون یه چیزی بخوریم

+ نه من شام درست کردم.

- واسه همین گفتم!

.

.

.

اون تیکه ی آخر پیتزا که سیر شدی و می مونه و خورده نمیشه

همون لعنتیه که روحش وقت گشنگی میاد سراغت!

.

.

.

.

.

.

شبیه معادلات چند مجهولی شده ام ؛

این روزها….

هیچ کس از هیچ راهی مرا نمی فهمد… !!!

.

.

.

پیر شدم آخرشمنفهمیدم کاربرد مداد سفید تو جعبه مداد رنگی چی بوده !؟

.

.

.

همیشه باید یکی باشه که سه نقطه ی آخر جمله تو بفهمه!

.

.

.

یه پسری که ماشینbenz داره میره سره قرار با نامزدش!

پسر:عزیزم من یه چیزیو بهتدروغ گفتم و الان میخوام بهت راستشو بگم!

دختر:چیو دروغ گفتی؟ پسر:من ازدواج کردم و ۳ تا بچه دارم!

دختر : اوه بابا ترسوندی منو، فک کردم میخوای بگیbenz مالِ خودت نیست!

.

.

.

رفیق دوران مهد کودکم نه تنها ازدواج کردبلکه طلاقم گرفت.
منم هنوز دارم پاندای کنگ‌فوکار دانلود میکنم

.

.

.

دروغگو آدم بدی نیست , چون میداند حقیقت تلخ است

لذا باعث اوقات تلخی مردم نمی شود!

.

.

.

یهآدمایی هستن نه میشه درکشون کرد نه میشه ردشون کرد

همینطوری تو زندگیتن…. زل میزنن به آرامشت… !

.

.

.

رو اعصاب تر از اونایی که وقتی از تاکسی پیاده میشن

تازه جیباشونو میگردن که کرایه رو بدن؛

اونایین که بعد دو دقیقه گشتن اسکناس ۵۰۰۰ تومنی میدن!!!

.

.

.

… بالاخره هم قد شدیم…

خدا میداند چه چیزهایى را زیر پاهایم گذاشتم. . .

.

.

.

زندگی خیلی بی رحمه…
دیروز نزدیک بود برم زیر یه ماشین مدل پایین!

.

.

.

توجه:

هارد و دسکتاپ هر فرد نشان دهنده شخصیت اوست!

.

.

.

 

دیشب مهمون داشتیم ، یه بچه ی ۴-۳ ساله هم داشتن!

بچه که چه عرض کنم ، زلزله هفت ریشتری!

از کله ی سحر دارم پس لرزه هاشو جمع میکنم ، هنوز تموم نشده!

والا ما که بچه بودیم ، همون اول که میرفتیم جایی مامانمون میگفت

“نمیدونین چه بچه ی خوب و آرومیه”!

ما هم گیر میکردیم تو رودرواسی تا آخر مهمونی

میشستیم یه گوشه گلای قالی رو میشمردیم که حرفِ ننه مون زمین نیفته!

اصلا نسلِ بامرامی بودیم ….جزغاله شدیم …حیف

.

.

.

ازدکمه “اینتر”، رفیق روزهای عصبانیتمان ممنونیم

که زیر بار سخت ترین ضربات دست ما، صداش در نمیاد!

.

.

.

یکی میگفت : باید از کنار مشکلات باسرعت عبور کنی و بگی : “میگ میگ”

اما نمیدونست مشکلات نشستن رومون میگن : “انگوری انگوری” !

.

.

.

یه گلدون میخری ۱۰۰هزار تومن، هر روز دمای هوای اطرافشو اندازه می گیری، به دقت بهش آب معدنی میدی، بعد دو هفته خراب میشه!
اونوقت پیاز، تو سردترین و تاریکترین قسمت خونه درختچه میشه!!!!

.

.

.

 

دیشب یه پشه در گوشم ویــز ویــز میکرد ، گرفتمش

خوابوندمش تو ظرف روغن صداش کمتر شد ، روونتر کار میکنه الان!

.

.

.

.

.

دختره پدرش ایرانیه مادرش آلمانی … تمام عمرش آلمان بوده

عین بلبل فارسی حرف میزنه انگار ۴۵۶ سال تو ایران بوده

حالا دختره از ایران ۶ ماه میره خارج!

حرف که میزنه آدممیخواد با خاک انداز یه ۷ امتیازی بذاره تو صورتش

لهجش عوض شده ! شینش میزنه !

.

.

.

.

هر چی بیشتر این ماهواره رو زیر ورو می کنم ، بیشتر به این نتیجه میرسم که :
.
.
مدیونم اگه یه آلبوم ندم بیرون…

.
.
.
.
.

یه موضوعی هست خیلی دوس دارم بدونمش!اونم اینکه:
چرا تو اینترنت همه توی عکساشون در حال گشت‌و‌گذار و تفریح و خنده‌ ن ولی تو پست هاشون از غم دوری و جدایی و خیانت در حال زار زدنن ؟!
اسکل کردن مارو آیا ؟دوربین مخفیه ؟بالاخره مشکل دارن ، غم دارن، یا همه چی ردیفه و میزونن؟؟
ما چیکار کنیم؟ بالاخره غصه بخوریم براشون یا حسودی کنیم به خوشیشون؟
خدایی تکلیف مارو روشن کنن دیگه !!

 

.
.
.
.
.

ا

دیشب خواب دیدم حضرت ایوب اومد به خوابم… |:
گفتم شما کجا؟ اینجا کجا؟
دیدم چشاش پر اشک شد گفت: تو دیگه روی صبر منو , روسفید کردی
بیا این فیلتر شکن جدید رو بگیر
.
.
.
.
.

اون زمان که میلیون پول بود ، ما اون میلیونُ نداشتیم . الان که میلیارد پوله ، ما باز اون میلیونُ نداریم: . . . . .

چه تو حرم امام حسین بمبگذاری بشه،چه تو یه دیسکو تو ارمنستان؛
تعدادی از کشته شده ها ایرانی هستن…
یه همچین آدمایی فعال و همیشه در صحنه ای هستیم ما

.
.
.
.

دخــــتـرا هـرقـدر قربون صـدقه هم برن و یا محکـم تر روبوســی کنـن,هـمونقدر از هــمـدیـگـه بـدشــون مـیاد!!! . . . . .

کاش می شد واسم خاستگار میومد بعد من می گفتم:شما اومدید منو بگیرین؟
اونا هم می گفتن:بله!
بعد من می دویدم و داد می زدم:اگه می تونید منو بگیرید…اگه می تونید منو بگیرید…
بازی می کردیم کلی هم دور هم خوش می گذشت
.
.
.
.
.

.
.
.

نقش سرنشین کنار راننده در ایران:
۱- کشیدن بقیه کمربند ایمنی راننده و نگهداشتن آن هنگام مشاهده افسر راهنمایی و رانندگی
۲- نگهداشتن فرمان اتومبیل هنگامی که راننده دستش بند است
۳- دادن شماره تلفن راننده به سرنشینان خودروی بغلی
۴- تعویض دنده هنگامی که راننده در حال مکالمه با تلفناست
۵- تیکه انداختن به عابرین پیاده
۶- جیغ زدن هنگام عبور از داخل تونلها
۷- فحش دادن به دیگر رانندگانبخاطر رانندگی بد آنها.
۸-تشویق راننده برای لایی کشی
۹- فحش و نفرین به راننده موقع عبور از روی دست اندازها
۱۰- ایجاد قوت قلب برای راننده هنگام دعوا
۱۱-خوابیدن با صدای خروپف زیاددر جاده ها
۱۲-زنده ماندن در تصادفات شدید؛ در حالیکه راننده بیچاره تیکه تیکه میشود؛
۱۳-و در نهایت انجام مجلس کفن و دفن راننده!
.
.
.
.
.

این خیلی بده که یه آهنگ عاشقانه شما رو یاد ۴ ۵ نفر بندازه
.
.
.
.
.

توی ایران عادت شده که هر وقتی به هر شکلی سرقتی اتفاق بیوفته
اعم از: خونه، ماشین، مغازه و …
همه متفق القول می گن: دزده آشنا بوده
حالا من توی این فکرم که : دزدها جزو آشناهای ما هستند یا آشناهای ما دزدن !
.
.
.
.
.

من که میدونم چه دسته گلى به آب دادى ، میخوام از زبون خودت بشنوم!!!!بگو
قدیمیترین تاکتیک اعتراف گیرى مادرا از بچه ها در طول تاریخ
.
.
.
.
.

یه مگس رو هوا بود در یک چشم به هم زدن روهوا گرفتمش
با کلی افتخار به بابام گفتم حال کردی ؟؟!!
سرش رو تکون داد گفت خاک بر سرت ، جوونای هم سن تو هواپیمای بدون سرنشین
میگیرن رو هوا ، تو هنوز مگس شکار میکنی.

. . . . .

اونقد بدم میاد از اینایی که از من بدشون میاد ولی من از اونا بدم نمیاد…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 175