loading...
شکرستون
ایمان و مجید بازدید : 7 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (1)
دوتا اسگولو رو بردن جهنم فرداش با لباس سیاه و کثیف برگشتن،پرسیدن چرا اینجور
شدین؟ گفتن : خدا وکیلی کار دو نفر نبود ولی خاموشش کردیم

پسرا:
1: شنیدم لپ تاپ گرفتی . مشخصاتش چیه ؟
2: 8 گیگ رم - 1 ترا هارد . . .
دخترا:
1: شنیدم لپ تاپ گرفتی . مشخصاتش چیه ؟



بیمار: آقای دکتر، متاسفانه من همه چیز را خیلی سریع فراموش می‌کنم. دکتر: این مسئله از کی شروع شد جانم؟ بیمار: کدام مسئله آقای دکتر؟!


دوستم تعریف میکرد پسرخالش رفته بوده خواستگاری , توی صحبت دونفره،
دختره بهش گفته: راستش من قصد ازدواج ندارم
پسرخالش گفته: منم اومده بودم خونه تون میوه بخورم برم خخخخخخخ

یارو نصفه شبی مزاحم شده بود!!!
برداشتم ميگم بعله؟؟
ميگه خوابيدي؟
ميگم نه اينجا هواروشنه
ميگه:عــــه؟ مگه کوجايي؟؟
گفتم من ايتاليام ...
يارو ترسيد شارژش تموم بشه قطع کرد ديگه زنگ نزد :))))
ﺭﻓﺘﻢ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﺳﺎﯾﭙﺎ ﺑﻪ ﻣﺴﺌﻮﻟﺶ ﻣﯿﮕﻢ

ﻓﺮﻣﻮﻥ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺯﯾﺎﺩ ﺻﺪﺍ ﻣﯿﺪﻩ

ﭼﻪ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻢ؟

ﻣﯿﮕﻪ ﺻﺪﺍﯼ ﺿﺒﻂ ﺭﻭ ﺯﯾﺎﺩ ﮐﻦ !

اگه تو ایران فیلمی ساخته شد که

لیوان شکست و طرف موقع جمع کردنش دستش رو نبرید

من بهش اسکار میدم


 

خدا وکیلی آرزو های من خیلی بی حیان چون هیچ کدوم جامه ی عمل نمی پوشن …
خیلی بی ادبن !

.
.


آقا من چند سال پیش رمز موفقیتمو عوض کردم ، الان هر کاری میکنم یادم نمیاد …
متاسفانه ۳ بار اشتباه زدم بلاک شد !

.
.


یه جایی خوندم که باید یه سنگ بندازی تو رابطت تا ببینی چقد عمیقه …
هیچی دیگه منم انداختم …
یعنی عمق سینک ظرفشویی از عمق رابطمون بیشتره !

.
.


به نظر من همون طور که واسه خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی اسم گذاشتن ، باید برای جو گرفتگی بعضی از دوستانم یه اسمی میذاشتن …
مثلا چسوف !

.
.


ﺟﺪﻳﺪﺍ ﭘﺴﺮﺍ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﻣﻴﺪﺍﺭﻥ
ﻣﻮﻫﺎﺷﻮﻧﻮ ﻫﺎﻱ ﻻﻳﺖ ﻭ ﻟﻮﻻﻳﺖ ﻣﻴﻜﻨﻦ
ﻧﺎﺧﻦ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﻴﻜﻨﻦ
ﺑﺎ ﻋﺸﻮﻩ ﺣﺮﻑ ﻣﻴﺰﻧﻦ
ﻛﻢ ﻛﻢ ﻣﻴﺘﺮﺳﻴﻢ ﭘﺎﺭک ﺩﻭﺑﻞ ﺭﻭ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻛﻨﻦ !

.
.


دوست دارم الان یکی بغلم کنه بگه چته دیوونه بیا این یه نخ سیگارو بکش ؟؟؟
منم بگم پاشو برو گمشو کثافت آشغال ناباب …
خیلی صحنه آموزنده و ملودرامی میشه !

.
.


من متوجه شدم تازگیا به لطف کیبورد یه زبان جدید یاد گرفتم !
مثلا میدونم : “سشمشئ ناخذه” میشه سلام خوبی ؟
“خن” میشه اوکی !
“ذغث” میشه بای !

.
.


من از دور خیلی شبیه براد پیتم ، البته خیلی دوراااا … تو مایه‌های ۵،۶ کیلومتر …

.
.


امروز به مامانم گفتم ناهار چی داریم ؟
گفت مروری بر رویدادهای هفته …

.
.


سقف آرزوهای ما ، کف آرزوهای دیگری است …
دنیا به طور ناجوانمردانه ای آپارتمان است !

.
.


تویی که فکر میکنی خیلی بالایی !!!
قربون دستت ، یه دستمال میدم اون پرچم مارو هم تمیز کن …

.
.


یکی از مهمترین قدمهایی که یه مجرد برای حرکت به سمت زندگی عادی میتونه برداره اینه که ظرفارو به جای لیس زدن ، بشوره !

.
.


بزرگترین دغدغه ی دانشجوی ترم اولی :
اگه بخوام از کلاس بیام بیرون باید اجازه بگیرم ؟

.
.


فلسفه ی بیسکویت رنگارنگ اصن این بود که به عنوان بقیه پول مشتری ازش استفاده بشه …
ما هم که خرکیف !

.
.


بچه که بودم عاشق اون لحظه ای بودم که مهمونا میرفتن … بعد با سرعت باد میومدم میوه ها و شیرینی های تو بشقابشونو میخوردم !

.
.


موقع پخش این جمله از تلویزیون همه منو چپ چپ نیگا میکنند :
( استفاده پیش از حد از اینترنت هم اعتیاد محسوب میشود )

.
.


امروز میخوام یه خورده تو زندگیم تغییر ایجاد کنم :
بشینم رو تلوزیون و کاناپه رو تماشا کنم …

.
.


از جمله سرگرمی های مادرم اینه که تو خونه بگرده و از این و اون بپرسه اگه اینو نمیخوای بندازم دور …

.
.


درسته دخترا از پسرا خوشگلترن ولی پیرمردا واقعا از پیرزنا خوشگلترن !
بعله ، ما آینده نگریم …

.
.


یه مگس با بچه هاش روی سر کچل یه مردی نشستند ؛ پس از چند لحظه بچه مگس به پدرش گفت : بابا آب میخوام …
پدرش گفت : آخه وسط این کویر آب از کجا بیارم عزیزم ؟

.
.


کی ﺍﺷﮑاﺗﻮ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺷﺒﺎ ﮐﻪ ﻏﺼﻪ ﺩﺍﺭﯼ ؟
مدرسان شریف

.
.


فیلسوف جلیل القدری می فرمایند :
دانی کف دست از چه بی موست ؟
زیرا کف دست مو ندارد …

.
.


به این نتیجه رسیدم کلا یه عده از ملت حرفاتو گوش نمیدن که بفهمن !
فقط گوش میدن که جواب بدن …

.
.


اگر به جای ماموت ، پشه منقرض میشد زندگی قشنگتر بود …

.
.


دیروز ۱۲ساعت پای کامپیوتر بودم ، صبح پاشدم دیدم چشمام شده کاسه خون به لبم داغ جنون به کنارم تو بمون نرو با دیگری …

.
.


فلفل هیچ وقت فکر نمیکرد که چنین نقشی در تربیت کودکان ایرانی داشته باشه …

.
.


اگه پرسیدی “چی‌ شده” و گفتم “هیچی‌” ، گورتو گم نکن برو …
۲ دیقه بشین دوباره بپرس ، میگم …

.
.


اینایی که شلوار جین رو اتو میکنن و خط اتو میندازن هنوز نسلشون منقرض نشده …

.
.


قطع رابطه با یه سری آدمها مثل باز کردن زیپ شلوار جین بعد از یه شیکم سیر غذا خوردنه …
خعلی آرامش بخشه …

.
.


یعنی میشه که یه کلاس کسل کننده اندازه ی زمان خوشِ گشتن توی اینترنت سپری بشه ؟
در یک چشم به هم زدن ؟ آیا میاد اون روز ؟

خنده دار و طنزخنده دار و طنزخنده دار و طنزخنده دار و طنزخنده دار و طنز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 162